W zakładce „Zaawansowane” znajduje się sekcja „Szablony”, gdzie można włączyć tę funkcjonalność (2). Wprowadzone zmiany należy zapisać (3).
Po włączeniu obsługi szablonów podczas tworzenia nowej wiadomości (1) można utworzyć pierwszy z nich. Po wpisaniu tematu i treści należy kliknąć trzy kropki w prawym dolnym narożniku (2) i wybierać kolejno opcje zgodnie z poniższym zrzutem ekranu. Umieszczenie adresata w szablonie raczej nie ma sensu.
Korzystanie z szablonów jest prostsze nawet jak ich tworzenie. Po przejściu do tworzenia nowej wiadomości wystarczy kliknąć znane już trzy kropki (1) znajdujące się na dole z prawej strony i wybrać właściwą opcję (2,3). Właściwy szablon można poznać po nazwie.
Zgodnie z oczekiwaniem wstawione zostają treść i temat wiadomości. Wystarczy wpisać adresata, może ewentualnie coś zmienić (lub dopisać) w treści i wiadomość jest gotowa do wysłania. Wprowadzone podczas wysyłania zmiany nie wpływają trwale na zapisany szablon, podczas tworzenia następnej wiadomości pojawi się on w pierwotnym kształcie.